انفجار افترافکت 2015 با ویژگی های جدید !

نوشته شده توسط:گرافیست نابغه | ۱ دیدگاه

سلام

ادوبی برای نسخه 2015 افترافکت ویژگی های جدید و فوق العاده ای رو درنظرگرفته که در ادامه به بررسی آن ها خواخیم پرداخت . . .

 

 

1. امکان جدید Creative Cloud Library

اگر بخوام تعریف ساده ای از این کتابخونه یا Library داشته باشم با یک مثال ساده میشه به بهترین نتیجه رسید.
فرض کنید شما کاربر هر کدوم از نرم افزارهای آدوبی مثل After Effects ، Premiere ، Photoshop ، Illustrator و ... هستین . حتما یک سری سورس های گرافیکی، Color space ها، افکت ها، Preset های رنگی و جلوه های مختلف دارین که همیشه بهشون نیاز هست و از ابزارهای اصلی کار هستن و جا به جایی همیشگی اونا براتون خیلی سخته.
 
Creative Cloud Library یک کتابخونه آنلاین برای بارگذاری این دسته از فایل ها هست که و شما یا همکارانتون از هر جایی و با هر دستگاهی (کامپیوترهای مختلف در مکان های مختلف و حتی موبایل) می تونین به راحتی بهشون دسترسی داشته باشین. شما می تونین سورس های به اشتراک گذاشته از افترافکتز، فتوشاپ، ایلیستریتور، پریمیر و حتی اپلیکیشن های موبایل مثل Adobe Shape و Project Candy رو در یک کتابخونه آنلاین یکجا داشته باشین.
 
افترافکت 2015
 
 
------------------------------------------------------------

2.تقویت و افزایش قدرت و Performance

یکی از عبارت های جذاب آدوبی در توضیح آپدیت شماره دو افترافکتز واقعا جالبه و علاقه هر کاربری رو به این کمپانی بیشتر می کنه :
 
"وقتی یک سال پیش ما از شما در رابطه با اینکه دوست دارید روی کدام قسمت از نرم افزار تمرکز کنیم پرسیدیم همه پاسخ ها مشتاقانه و تقریبا یکی بودند. شما از ما خواستید افترافکتز را به شکلی تغییر دهیم که پاسخ دهی بسیار سریع تر و نرم تری نسبت به گذشته داشته باشد و در کل از Performance بیشتری برخوردار شود ... ما شنیدیم"
 
افترافکت 2015
 
و اکنون گوش شنوای آدوبی و دستان توانمندش بسیاری از خواسته های کاربران در رابطه با Performance ، قدرت پردازش و پاسخ دهی در ابعاد مختلف را بالاتر می برد. و به قول آدوبی با کار سخت بر روی re-architecturing یا همون معماری دوباره هسته نرم افزاری، قدرت بسیار بیشتری رو از این نرم افزار قدرتمند شاهد خواهیم بود.
 
اگر از کاربران افترافکتز باشین حتما می دونین که در زمان گرفتن Ram Preview با کوچکترین کلیک یا حرکتی درون نرم افزار، عملیات گرفتن Preview قطع می شد و شما هیچ کار دیگه ای در این زمان نمی تونستین انجام بدین. به گفته آدوبی یکی از فواید معماری دوباره نرم افزار این بود که امکانی به نرم افزار اضافه شده که در حال گرفتن Preview بتونین به راحتی هر کار دیگه ای انجام بدین، رنگ ها رو عوض کنین و لایه های جدیدی رو به Composition اضافه کنین.
 
 
------------------------------------------------------------
 

3. ساده سازی کاربرد سیستم Preview

یکی از امکانات دیگه ای که در زمان طراحی دوباره سیستم پیش نمایش در نرم افزار اضافه شد، راحتی کار با این سیستم بود که حالا شما می تونین برای گرفتن Preview کلید میانبر موردنظرتون رو تعیین کنین. همچنین کلید Spacebar روی کیبورد که اکثر کاربران جدید انتظار عمل Ram Preview رو ازش دارن حالا دقیقا همین کارو انجام میده و برای همیشه از بلا استفادگی در میاد.
 
 
------------------------------------------------------------

4. Adobe Character Animator

افترافکت 2015

 

یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که با آپدیت جدید آدوبی عرضه میشه Adobe Character Animator هست که نسخه اولیه و به اصلاح Preview اون به خانواده Creative Cloud اضافه میشه. این اپلیکیشن به همراه افترافکتز نصب میشه و شما می تونین طرح های دوبعدی کاراکتر خودتون رو از Photoshop یا Illustrator وارد محیط این نرم افزار کنین و به وسیله یک میکروفون یا دوربین، صحبت ها و حرکت لب خودتون رو با لب های کاراکتر دوست داشتنی تون هماهنگ کنین. نمیشه حدس زد این امکان چقدر سرگرمی و همین طور پیشرفت رو برای تولیدکنندگان به ارمغان میاره اما اولین تاثیرش باعث اضافه شدن یکی از ابزارهای جدید به نرم افزار هست که مورد بعدی ما رو شامل میشه.

------------------------------------------------------------

5. Face Tracker Effect

 

از امکانات فوق العاده دیگه ای که مثل Roto Brush Tool در ورژن های گذشته همه رو شوکه کرد، اضافه شدن امکان Face Tracking که برگرفته از تکنولوژی Adobe Character Animator هست. با استفاده از این امکان جدید شما می تونین صورت شخصیت در حال حرکت توی فیلمتون رو دنبال یا به اصطلاح Track کنین. کارهای مختلف و جذابی با این قابلیت جدید امکان پذیره مثل : تغییر صورت، تغییر چشم و اجزای مختلف، اضافه کردن زخم و ... که حالا تمامی این کارها راحت تر از گذشته انجام میشن.

افترافکت 2015

 

------------------------------------------------------------

این هم از ویژگی های جدید Adobe After Effects CC 2015.

درضمن این نکته رو هم اضافه کنم مطلبی که به سمع و نظر شما رسید به قلم بنده نبود و از منبع دیگه ای تهیه شده بود.

با تشکر از نویسنده این متن . . .

امیدوارم که مورد استفاده شما قرار گرفته باشه...

یا علی . . .

  • SAM DS

    SAM DS

    • ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۵:۰۵

    سلام ممنون از سایت شما . به نظر من اگه این نرم افزار را هم ۳۲ بیتی شم میساختن همه میتونستن استفاده کنن.
    ولی من ۳۲بیتی شو پیدا کردم ولی درون نرم افزار بعضی ابزار مثل براش نبود واقعا حیف اگه نسخه ی ۳۲ بیتی شو درست میکردن منم تو این کار موفق بودم .
    با تشکر

    پاسخ مدیر (ali110vfx ):   سلام
    بله درسته . . .
    خیلی ممنون که نظرتون رو اعلام کردید.